۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵

ناصر شهنازی در گفتگو با مهر:

اتفاقات گنبد برنامه ریزی شده یود/ فقط 17 ثانیه تیم را بیرون کشیدم

اتفاقات گنبد برنامه ریزی شده یود/ فقط 17 ثانیه تیم را بیرون کشیدم

سرمربی تیم والیبال آلومینیم هرمزگان با اشاره به اتفاقات دیدار این تیم برابر گنبد گفت: به نظرم اتفاقاتی که در این بازی رخ داد از قبل برنامه ریزی شده بود.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص  اتفاقات حاشیه‌ای دیدار این تیم برابر بازرگانی گنبد خاطرنشان کرد: این بازی برای گنبدی‌ها خیلی حساس بود. آنها دیدار رفت را به ما باخته بودند و بعد از شکست هایی که داشتند با شرایطی بحرانی مواجه بودند برای همین می‌دانستیم که در زمین حریف کار سختی در پیش داریم و قبل از بازی هم عنوان کرده بودم که به نتیجه فکر نمی‌کنیم و فقط به دنبال این هستیم که روند خود را پیدا کنیم.

وی افزود: از همان شروع بازی که وارد سالن شدیم به طرز غیرمنتظره‌ای مورد لطف تماشاچیان قرار گرفتیم ولی هیچ کدام از اعضای تیم ما واکنشی نشان نداد. ما دو ست اول را باختیم و انصافا حق آنها برد بود ولی در ست سوم به بازی برگشتیم و این ست را بردیم. در ست سوم هم شرایط برای ما خوب پیش می‌رفت که توهین های تماشاچیان حریف دیگر قابل تحمل نبود. آنها چیزهایی را می‌گفتند که در شان یک انسان نبود.

سرمربی تیم  آلومینیم هرمزگان ادامه داد: آقای یگانه ناظر بازی به خاطر جو سالن 10 ثانیه بازی را قطع کرد و چند بار به داور بالا اشاره کرد که بازی را تمام کند ولی داور نپذیرفت. از طرفی اشتباهات داوری هم در ست چهارم شرایط را برای ما غیر قابل تحمل کرده بود که تیم را فقط 17 ثانیه بیرون کشیدیم و بعد که خواستیم با آرام شدن جو با بازی برگردیم داور و ناظر باخت فنی ما را اعلام کردند.

شهنازی در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: به نظرم این اتفاقات از قبل پیش بینی شده بود تا گنبد بتواند این بازی را ببرد. ولی آنها می‌توانستند در داخل زمین با یک بازی فنی هم ما را شکست دهند. البته باشگاه به دنبال پیگیری این ماجرا است. شاید ناظر و داور در توجیه کار خود مسایل دیگری را مطرح کنند ولی واقعا شرایط برای ما قابل تحمل نبود.

کد خبر 2217474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha